«گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز رسمی فعالیت‌های حوزه نشر در حوزه هنری خراسان رضوی|۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود کتاب خوب یعنی تراول! گزارشی از نمایشگاه گروهی «به رنگ زیارت» در نگارخانه رضوان سریال جدید «رخنه» از امشب پخش می‌شود (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» منتشر شد

  • کد خبر: ۳۵۵۷۲
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» منتشر شد
نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» با انتشار فراخوان و جزییات اهداف، بخش‌ها، موضوعات و مقررات فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فراخوان این رویداد سینمایی که با موضوع همزیستی با کرونا و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی برگزار می شود، منتشر شد. 

 

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به دبیری مریم دوستی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای فیلم‌های حداکثر تا سه دقیقه از فیلمسازان حرفه ای و مردمی است.

 

موضوعات این جشنواره:

کرونا و شهر (پایداری اجتماعی، آموزش حقوق شهروندی، احترام به حقوق کودکان، سالمندان و ...)

کرونا و جامعه (بهداشت و سلامت، نشاط اجتماعی، خانواده، مهربانی و همزیستی، قرنطینه و...)

کرونا و محیط زیست،

قهرمانان و شهدای سلامت

زندگی و آرزوهای پساکرونا

کرونا و تنهایی انسان معاصر (تفکر، کتاب، روزمرگی، هنر، تکنولوژی، تجربه های نو و ...)

کرونا و فضای مجازی

کرونا، اقتصاد و سیاست

کرونا و عدم خشونت 

 

این جشنواره سینمایی همچنین در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، موشن گرافیک و فوتورمان و بخش ویژه فیلم سلفی، فیلم با موضوع تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت، فیلم با موضوع ملی (جایزه ویژه دبیر)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه نگاه خلاق پاییز امسال با همکاری شهرداری تهران و سامانه هاشور برگزار می شود. 

 

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» یک رویداد هنری آنلاین بوده و فرآیندهای اداری آن از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد. 

 

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد تا ۲۰ شهریور ۹۹ از طریق سایت جشنواره به نشانی www.selfie20shortfilmfestival.com  و http://hashure.com/   اعلام شده است.   

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» با شناسه کاربری @selfie20.sff  در اینستاگرام حضور دارد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->